Lugar y horarios – Location and opening hours

Localización y horarios

Fundación Alberto Jiménez-Arellano Alonso-Alberto Jiménez-Arellano Alonso Foundation

Santa Cruz Palace
Plaza de Santa Cruz, 8
47002 Valladolid
Teléfono/Telephone number: (+34) 983.184.530
Email: fundacion.jimenez-arellano@uva.es
Horarios de sala/Opening hours

Horario habitual:

De martes a sábado de 11:00 a 14:00 h y de 16:30 a 19:30 h

Domingos: 11:00 a 14:00

Lunes cerrado

Accesibilidad:

• Salón Rectores (Monedas tradicionales) y Sala Renacimiento (Terracotas y jinetes africanos): espacios totalmente accesibles.
  • Sala San Ambrosio (Reino de Oku): espacio accesible únicamente de lunes a viernes. Si quieres visitar esta sala no dudes en ponerte en contacto con nosotros para aclarar todas tus dudas.
  • Galería de la Sala San Ambrosio (Objetos etnográficos): espacio no accesible.

————————————————–

Regular schedule:

Tuesday to saturday from 11.00 to 14.00 h and from 17:00 to 17:00 h
Sundays: from 11:00 to 14:00 h
Closed on Mondays

Free entrance

Accessibility:

• Rectors Hall (Traditional currencies) and Renaissance Hall (Terracotta and African horsemen): fully accessible spaces.
  • San Ambrosio Room (Kingdom of Oku): space accessible only from Monday to Friday. If you want to visit this room, do not hesitate to contact us to clarify all your doubts.
  • San Ambrosio Room Gallery (Ethnographic objects): space not accessible.

Contacta con nosotros/Contact us

Tu nombre (requerido)